Μείωση των εξόδων & βελτίωση αποδόσεων.
Απογραφή σταθερών περιουσιακών στοιχείων
Καθώς οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται, η παρακολούθηση των σταθερών περιουσιακών τους στοιχείων δεν αποτελεί συνήθως κορυφαία προτεραιότητα ή βασική ικανότητα. Η ακατάλληλη λογιστική των περιουσιακών στοιχείων (λανθασμένη τήρηση του μητρώου παγίων) μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των φόρων, μειωμένες αποσβέσεις και αυξημένες δαπάνες κεφαλαίου.
Υπάρχουν ορισμένα γεγονότα που συχνά προκαλούν την ανάγκη για μια σταθερή απογραφή του ενεργητικού, όπως:
Η Inveplus βοηθά τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν, να καταγράψουν, να σημάνουν (tagging) και να ταυτοποιήσουν τα περιουσιακά στοιχεία τους, ακόμα και σε πολλαπλές τοποθεσίες.
Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση τηρεί ένα πλήρες ενημερωμένο Μητρώο Παγίων και να “τρέχει” ορθά τις αποσβέσεις.
WORKFLOW
Σε 3 απλά βήματα
1
ΑΝΑΛΥΣΗ
Κατανοούμε τις ανάγκες της επιχείρησης σας, μέσα από την προσεκτική παρακολούθηση των διαδικασιών που αυτή ακολουθεί.
2
ΑΠΟΓΡΑΦΗ
Πραγματοποίηση του χρόνου των απογραφών κατόπιν συμφωνίας με την επιχείρηση.
3
ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Γίνεται παραμετροποίηση του υπάρχοντος λογισμικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας για την εξαγωγή των απαραίτητων αναφορών.